חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרויקט רצים פצועים

לקחנו 5 רצים פצועים עם פציעות ריצה שונות כאבי ברכיים, דלקות, קרעים בשריר ועוד, הנה מה שקרה להם אחרי חודש וחצי עם ה- ph ספורט.

לקחנו 5 רצים פצועים עם פציעות ריצה שונות כאבי ברכיים, דלקות, קרעים בשריר ועוד, הנה מה שקרה להם אחרי חודש וחצי עם ה- ph ספורט.

במסגרת פרויקט יחודי שהתקיים בקבוצה “קבוצת חובבי ריצה” בפייסבוק, בחרנו באופן אקראי 5 רצים עם פציעות ריצה שונות. הקצבנו לפרויקט שלושה חודשים, אולם כעבור שישה שבועות כל הרצים פצועים דיווחו על הטבה משמעותית. כל אחד מהם נטל 6 שקיות אבקה של ה- Ph ספורט. זהו המינון שאנו ממליצים עבור פציעות חריפות.

פיני גולן, בן 52, מורה לחינוך גופני בגבעת שמואל מאמן ריצות ארוכות – פציעה בקרסול

הנה מה שפיני סיפר לנו בתחילת הפרויקט: “התחלתי לרוץ בשנת 2011 בקבוצת הריצה של צה”ל אחרי ניתוח בריאטרי. ירדתי עם תזונה נכונה וספורט מעל 60 ק”ג. במקצוע אני מאמן ריצות ארוכות, בתחביב אני טריאתלט ואיש ברזל, עשיתי עשרות מרתונים 4-5 תחרויות אולטרמרתון, ובדרך כמה חצי איש ברזל, ו-2 תחרויות איש ברזל מלאות בשנה האחרונה. לפני כשנה התחילו כאבים בכף רגל ימין בהתחלה בחלק העליון ואז בכל מפרק הקרסול
הבדיקות העלו כי עצם הטאלוס ניזוקה עקב נקע בתקופה שהייתי שמן ואם לא יטופל יש חשש שלא אוכל לרוץ בין הטיפולים שהוצעו לי היה הטיפול בסידן אמורפי”. היום מספר לנו פיני שהשלים תחרות חצי איש ברזל בהרבה פחות כאבים ממה שסבל בעבר. כמו כן, הוא דיווח על צליעה במהלך יום עבודתו שכעת עברה לו.

מירי זהוב, בת 55, אמא ל-3 – דלקת חריפה בקרסול

בתחילת הפרויקט, טרם הנטילה מירי סיפרה: “לפני בערך 9 חודשים החלקתי בעבודה משרפרף מדרגה וחטפתי מכה בקרסול. לא יחסתי חשיבות, המשכתי להתאמן ולרוץ כרגיל. ביוני עשיתי אתגר: רצתי 55 קילומטר ב -10 ימים רצוף,בסוף האתגר התפתחה דלקת שהגיע למיפשעות, כאבים שאי אפשר לתאר. לא הצלחתי לדרוך על הכף רגל שלא לדבר על לקום מישיבה או שכיבה. קיבלתי זריקות קורטיזון לקרסול וטיפול אנטי דלקתי.
נכנסתי לשורת טיפול פיזיותרפיה בשילוב גלי הלם, אולטרסאונד ודיקור מערבי שמרגיעים ומשפרים את המצב מאד. הושבתי מריצה באופן טוטאלי בחצי שנה האחרונה, במקביל עשיתי מידרסים ולאט לאט חוזרת לרוץ בצל הכאב. כולי תיקווה שהטיפול ב-ph ספורט ישפר את איכות החיים שלי ותיתן לי מזור והחלמה לכאבים”. היום, אחרי שישה שבועות, מירי מדווחת שהיא חזרה לריצה באופן מלא!

 מיכל אלגרנטי-סיון, בת 41 – פציעה בברך (פגיעה בסחוס, עברה ניתוח מיניסקוס)

הנה מה שמיכל סיפרה לפני תחילת הנטילה של ה ph ספורט: “רצתי 3 מרתונים, 2 איש ברזל מלא ועוד הרבה תחרויות למרחקים ארוכים וקצרים. אני ספורט תרפיסטית ועובדת בעיקר עם ספורטאים חובבים בתחום הטריאתלון והריצה. לפני כ 5 שנים, במהלך ריצת שטח עם קבוצת הריצה שלי, פרקתי את הברך ומאז יש לי פגיעה בסחוס וחוסר יציבות של הפיקה. אחרי חצי שנה של פיזיותרפיה אינטנסיבית וללא שינוי משמעותי נכנסתי לניתוח שלאחריו עברתי עוד חצי שנה של פיזיותרפיה קשוחה. היום, 4 שנים מאז הניתוח, כבר חזרתי לספורט אבל הריצה היא לא כפי שהייתה בעבר. לא רצתי מעל 10 ק”מ מאז הפציעה, וגם ל 10 ק”מ אני לא תמיד מצליחה להגיע כי הברך לא יציבה. ממשיכה כמובן בחיזוקים ובכל הטיפולים האפשריים. מבחינת הרופאים והמטפלים זה המצב ואין מה לעשות יותר מזה. הם לא מבינים מה הסיפור כי אני רוכבת ושוחה ומבחינתם לא נורא שאני לא ממש רצה. אבל זר לא יבין
רק מי שהריצה היא חלק מהותי מהחיים שלו יכול להבין שלרוץ 8 ק”מ במקרה הטוב ללא שום שיפור ושום התקדמות זה מאוד מתסכל ולא מספק. כששמעתי על המוצר של אמורפיקל החלטתי ששווה לנסות, ואולי יש פה משהו חדש שייתן לי את הפתרון. ב 14.4 מתכננת להשתתף בטריאתלון כנרת במקצה אולימפי (1500 מטר שחייה, 40 ק”מ רכיבה, 10 ק”מ ריצה)”. לפני שבוע מיכל סיימה את התחרות בכנרת ללא כאבים וללא בעיות.

הוד קליין, בן 51  – פריקת אגן וקרע חלקי במקרבים

הנה מה שהוד סיפר לנו בתחילת הפרויקט: “בשנים האחרונות הפכתי את תחביב הריצה למקצוע והיום יש לי קבוצות ריצה בעמק ובגליל תחתון ועוסק גם באימון מנטלי ו-nlp. השתתפתי בעשרות מרוצים למרחקים שונים מ 5 ועד 100 ק”מ.הטבע הוא המקום האהוב עליי לריצות. לאחרונה חזרתי מחופשת סקי עם פציעה של פריקת אגן וקרע חלקי בשריר המקרבים דבר אשר משבית אותי מריצות.
באופק הקרוב מחכים לי 50 ק”מ בהר לעמק ובטווח הקצת יותר רחוק בשאיפה לעשות שוב 100 ק”מ. מקווה שבזכות השימוש ב- ph ספורט החזרה שלי לריצה תהיה מהירה ובטוחה”. בתום 6 שבועות של הפרויקט הוד מדווח כי הוא חזר לאימונים מלאים.

ענת גרסל, בת 45,מורה לחינוך גופני מחנכת כיתה ומדריכת ספינינג – קרע במיניסקוס.

הנה מה שענת סיפרה בתחילת הדרך: “לפני כחצי שנה קרעתי את המניסקוס הלטרלי עם פגיעה בעצם הטיביה בעקבות אימון ממושך שביצעתי לאחר פרוצדורה ניתוחית בירך (הוצאת צ’יסטה). בעקבות הפציעה הפסקתי לרוץ למשך מספר חודשים ולאחר טיפולים פיזיותרפיים, אפוסתרפיה ודיקור אני חוזרת בהדרגה לרוץ. עד כה הטיפולים השמרניים מסייעים לי בהפחתת הכאב בצורה איטית ומבוקרת. מקווה שבזכות השימוש ב-ph ספורט אצליח להעלות את נפח הריצה ולחזור לתחרויות ריצה שאני כל כך אוהבת”. השבוע דיווחה לנו ענת שהיא חזרה לריצה ולשאר האימונים ללא כאבים.

צפו בסיפור המלא של הרצים הפצועים שכבר החלימו:

רצים פצועים

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן