מדוע סידן קרבונט אמורפי (ACC) יעיל יותר מתוספי הסידן האחרים?

כאן תמצאו תשובה לשאלה המסקרנת, מה מיוחד כל כך בסידן האמורפי?

יכולת הגוף לספוג סידן מוגבלת ולכן רוב תוספי הסידן אינם יעילים.

חלק גדול מיכולת הגוף לספוג סידן תלויה בתצורתו ובגודלו.

באמורפיקל פיתחנו תוסף סידן שנספג הרבה יותר טוב מכל תוספי הסידן הקיימים בשוק: בניגוד לשאר תוספי הסידן הקיימים בשוק, תוסף הסידן שלנו הוא אמורפי וננומטרי (קטן פי מיליון בנפח מאשר האחרים), ולכן נספג טוב יותר ביחד עם הקרבונר הקשור אליו, שמגלה פעילות ביולוגית חיונית לכשעצמו ובשיתוף הסידן. התוצא: ספיגה כפולה ויותר, חיזוק, שיפור מסה, ומניעת בריחת עצם.

בסרטון תקבלו סקירה קצרה על אוסטאופורוזיס ובריחת סידן, ותבינו מדוע הסידן האמורפי ייתן לכם שקט נפשי…

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
אוסטאופורוזיס בהריון

כל מה שצריך לדעת על אוסטאופורוזיס בהריון

הסיבות להתרחשות אוסטאופורוזיס בהריון אינן ידועות במלואן,אולם אוסטאופורוזיס בהריון הוא מצב נדיר ביותר. בכתבה הבאה כל מה שרציתם לדעת על אוסטאופורוזיס בהריון, אבחון, טיפול מניעה ועצות שימושיות להתנהלות כללית לבריאות העצם בהריון
איך להפחית לחץ וחרדה

המומחים של אמורפיקיור: מדריך כיצד להתגבר על מתח וחרדה בימי המלחמה

האירועים המחרידים בחדשות גרמו להרבה אנשים תופעות של לחץ וחרדה. בכתבה הבאה המומחים של אמורפיקיור כאן לסייע ולהסביר כיצד אפשר להתגבר על כך ואילו תוספי תזונה טבעיים יכולים לסייע
דילוג לתוכן