חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוכנים לספוג את האמת? תוסף המגנזיום שלכם כנראה לא עושה את העבודה – קריאה חובה!

אם תעמדו מול מדף תוספי המגנזיום בבית המרקחת, יהיו מונחים לפניכם עשרות סוגים, והבחירה עלולה להיות מבלבלת. איך יודעים במה לבחור? בסופו של דבר, מה שאתם צריכים מתוסף המגנזיום שלכם זה שהוא ייספג היטב בגוף.

האם תוסף המגנזיום שלכם נספג היטב השוק מוצף. אם תעמדו מול מדף תוספי המגנזיום בבית המרקחת,
יהיו מונחים לפניכם עשרות סוגים, והבחירה עלולה להיות מבלבלת.
איך יודעים במה לבחור? ולאלו הבטחות אפשר להאמין?
בסופו של דבר, מה שאתם צריכים מתוסף המגנזיום שלכם זה
שהוא ייספג היטב בגוף, כדאי להמשיך לקרוא!

 

למה חשוב שהמגנזיום ייספג היטב

המגנזיום הוא מינרל חיוני המצוי בשפע בגוף האנושי וחשוב מאד לבריאות גוף האדם. לעומת ויטמינים ומינרלים אחרים שמדברים עליהם יותר, אמנם על המגנזיום מדברים פחות אך הוא משחק תפקיד מרכזי ביותר מ-300 תגובות אנזימטיות בגוף שלנו. זו רשימה חלקית: יצירת החומר התורשתי (דנ”א) וחלבונים, מעורבות ביצירת אותות חשמליים המקשרים בין המוח לגוף, חשיבותו לחיזוק העצמות, ועד להשפעתו על תפקוד תקין של השרירים ועל קולטנים המעורבים בהתפתחות המוח, בזיכרון ובלמידה. עבור תפקוד תקין של כל מערכות אלו, חשוב שספיגת המגנזיום תהיה מיטבית.

מגנזיום ננו אמורפי להתכווצויות שרירים בלילה
הכי כואב בלילה, עוויתות שרירים / Staras from Getty Images

הרבה אנשים אינם מודעים שלתופעות כמו: עייפות, כאבי ראש, התכווצויות שרירים חוזרות בלילה, יש סיבה אחת: מחסור במגנזיום.

חשיבות צריכת תוסף מגנזיום בעל ספיגה גבוהה

חשוב לדעת – הגוף שלנו זקוק למגנזיום לייצור אנרגיה, שכפול דנ”א, סינתזת חלבונים, ואפילו תפקוד עצבי. המגנזיום מהווה מרכיב חשוב במבנה העצמות שלנו ומבטיח שהלב שלנו פועם בתדירות הנכונה. המגנזיום משפיע על הרפיית שרירים, ומונע בעיות כמו כאבי שרירים ועוויתות. כאשר חסר לנו מגנזיום בגוף, מאות פעולות מתקשות מלהתקיים בגוף. הבעיה הנפוצה ביותר היא בעיית עוויתות שרירים (מכירים את הכאב החד והמפלח של שרירי התאומים באמצע הלילה?) ותהליכים אחרים בגוף אף הם יכולים להיפגע ולא להתקיים כסדרם. הסימפטומים לחוסר במגנזיום יכולים להיות סימפטומים קלים כמו חולשה, חולשת שרירים, וכאבי ראש, או בבעיות יותר קשות כמו אי-תדירות בפעימות הלב. חוסר ממושך יכול להוביל למצבי בריאות חמורים יותר. מספר מחקרים(1) קושרים בין רמות מגנזיום נמוכות לאוסטיאופורוזיס, מחלות לב, ואפילו סוכרת מסוג 2.

מגנזיום ננו אמורפי מסייע לכאבי ראש
סובלים מכאבי ראש? יתכן שחסר לכם מגנזיום D-Keine from Getty Images

מתגעגעים לחיים ללא כאבי ראש? יש לנו פתרון! השאירו פרטים ונחזור אליכם

אור כהן, היא ספורטאית קרוספיט מקצועית, היא מתאמנת כל יום בעצימות גבוהה ואף משתתפת בתחרויות. עבורה ההתאוששות מאימון לאימון היא סופר חשובה, גם מבחינת הביצועים וגם למניעת פציעות. “מאז שאני זוכרת את עצמי אני ספורטאית תחרותית. התחלתי בהתעמלות מכשירים, המשכתי בשייט משם לטיפוס תחרותי וכיום אני מתחרה בקרוספיט. חוץ מהיותי ספורטאית אני מאמנת טיפוס הישגית. אני מתאמנת יום יום ובזמן שאני לא מתאמנת אני מאמנת”, מספרת אור. “אני צורכת מגנזיום אמורפי כבר תקופה, אני מרגישה שזה ממש עוזר לי, בעיקר להגיע מוכנה לאימון הבא, להתאושש טוב יותר, להרגיש טוב יותר עם הגוף, זה בהחלט מוצר שאני משתדלת לא לפספס אף יום. ממליצה בחום”.

אור כהן
אור כהן קרוספיט “מתאוששת יותר טוב” / צילום אור גליקמן

האם המגנזיום שאתם צורכים באמת נספג בגוף?

כיום קיימים בשוק עשרות סוגים של תוספי מגנזיום, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו. אבל מגנזיום קרבונט ננומטרי ואמורפי, מיוצר רק על ידי חברת אמורפיקל, ועליו רשומים כ-180 פטנטים. זהו פיתוח ביוטכנולוגי ותכונותיו הייחודיות הביאו לכך שהוא נספג הרבה יותר טוב בגוף מכל תוסף אחר.

חולמים לחזור לישון לילה רצוף? יש לנו פתרון! השאירו פרטים ונחזור אליכם


מגנזיום pH, תוסף מגנזיום אמורפי – ננומטרי עם מרכיב הקרבונט

חברת אמורפיקל הצליחה לפתח תוסף מגנזיום שצורתו אמורפית וגודלו ננומטרי. המשמעות היא שהוא קטן בנפח שלו פי מיליון מכל תוסף אחר. בזכות תכונות אלו זמינותו הביולוגית גבוהה יותר, המסיסות שלו מהירה יותר והוא נספג הרבה יותר טוב בגוף. חשוב לציין – מבין כל עשרות תוספי המגנזיום הקיימים, אף לא אחד מהם יכול להיות בעל מבנה אמורפי ננומטרי, כיוון שמדובר בפיתוח מוגן בפטנט של חברת אמורפיקל.

תוסף מגנזיום

בנוסף, מצטרף לרכיבי המוצר מרכיב הקרבונט, בדומה לשאר המוצרים בסדרה, גם כאן מרכיב הקרבונט מעניק מנגנון לאיזון חומציות והפחתת דלקת. הקרבונט נקשר ליוני מימן ומייצר מולקולות ביקרבונט. ביקרבונט הוא מאזן החומציות הטבעי של הגוף, ובכך מיוצרות בצורה מוגברות עוד מולקולות לאיזון חומציות והפחתת דלקת. מנגנון זה מוגן בכ-180 פטנטים רשומים של החברה. מרכיב הקרבונט הוא הכרחי לכל תהליך דלקתי המתרחש בגוף, ועל כן, אם כבר החלטתם לצרוך תוסף מגנזיום, המגנזיום של אמורפיקיור נספג טוב יותר מכל תוסף אחר.

לקוחות רבים שנטלו כבר את תוסף המגנזיום מדווחים על הטבה במצבם, למשל במצב של התכווצויות שרירים רבות, וכן בהתאוששות מואצת מפעילות ספורטיבית.

לסיכום: מגנזיום קרבונט ננו-אמורפי לחיים בריאים יותר!
צריכה של pH מגנזיום היא חיונית לכל אדם, על מנת לשמור על רמת המינרלים בגוף מאוזנת. בנוסף, המנגנון לאיזון חומציות והפחתת דלקת מהווה גיים צ’יינג’ר משמעותי, כי זהו מרכיב שאינו קיים באף תוסף מגנזיום אחר. שמירה על רמות מגנזיום מאוזנות יכולות למנוע שלל מצבים רפואיים ביניהם: נדודי שינה, התכווצויות שרירים, עייפות, אובדן תיאבון, קשיים בריכוז ועוד.

חשוב לזכור ששמירה על מינרלים מאוזנים כרוכים בגורמים נוספים כמו תזונה נכונה ובריאה המכילה את כל מרכיבי המזון ההכרחיים, שמירה על אורח חיים פעיל וספורטיבי, הקפדה על שעות שינה, הפחתת לחצים וכדומה.

הפתרון למחסור במגנזיום כבר כאן! למידע נוסף השאירו פרטים:


למידע נוסף לחצו כאן

מקורות מחקרים על מגנזיום
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3775240/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23719551/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27329332/

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן