חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התוסף הכי חיוני: כל הסיבות למה כל אחד צריך מגנזיום

לא משנה אם אתם צעירים או מבוגרים, נשים או גברים, אנשים פעילים מאד או פחות פעילים, המגנזיום חיוני לכל אחד. בכתבה הבאה תגלו את כל הסיבות למה כדאי לצרוך מגנזיום

התפקיד של המגנזיום בגופנו

המגנזיום, מינרל חיוני המצוי בשפע בגוף האנושי, חשוב לבריאותנו ולחיוניות שלנו. למרות שנזנח לעומת ויטמינים ומינרלים אחרים שמדברים עליהם יותר, המגנזיום משחק תפקיד מרכזי ביותר מ-300 תגובות אנזימטיות בגוף שלנו. לא משנה אם אתם צעירים או מבוגרים, נשים או גברים, אנשים פעילים מאד או פחות פעילים, המגנזיום חיוני לכל אחד.

מגנזיום

התפקידים החיוניים של המגנזיום

חשוב לדעת – הגוף שלנו זקוק למגנזיום לייצור אנרגיה, שכפול דנ”א, סינתזת חלבונים, ואפילו תפקוד עצבי. המגנזיום מהווה מרכיב חשוב במבנה העצמות שלנו ומבטיח שהלב שלנו פועם בתדירות הנכונה. המגנזיום משפיע על הרפיית שרירים, ומונע בעיות כמו כאבי שרירים ועוויתות. לכן זה לא יהיה מוגזם להפריז בחשיבותו.

מה קורה כאשר חסר לנו מגנזיום בגוף?

למרות שהוא מינרל כל כך חיוני, רבים מאיתנו סובלים מחוסר במגנזיום. התוצאות? הן יכולות להסתכם בסימפטומים קלים כמו חולשה, חולשת שרירים, וכאבי ראש, או בבעיות יותר קשות כמו אי-תדירות בפעימות הלב. חוסר ממושך יכול להוביל למצבי בריאות חמורים יותר. מספר מחקרים1 קושרים בין רמות מגנזיום נמוכות לאוסטיאופורוזיס, מחלות לב, ואפילו סוכרת מסוג 2.

אורח חיים מודרני וחוסר מגנזיום

השאלה המתעוררת היא: למה אנחנו סובלים מחוסר במינרל כל כך חיוני? הסיבה העיקרית היא אורח חיים מודרני. התזונה שלנו, רוויה במזון מעובד וחסרה במזון עשיר במגנזיום כמו ירקות, עלים, אגוזים, וזרעים, תורמת לחוסר זה. לחץ כרוני, עוד אספקט נפוץ של חיים מודרניים, מבזבז את מלאי המגנזיום שלנו, כמו גם נטילת תרופות מסוימות, הגורמות למתן שתן מוגבר ובכך גורמות לאיבוד מינרלים. בנוסף, יתכן כי שיטות חקלאות מודרניות מובילות לירידה ברמות המגנזיום בקרקע, ולאחר מכן, במזוננו. במילים אחרות, אפילו אם אתם אוכלים בריא, ייתכן שאתם לא מקבלים מספיק מגנזיום מהתזונה שלכם.

חשיבות תוסף מגנזיום

זהו המקום שבו נכנס תוסף המגנזיום. באמצעותו ניתן לאזן את רמות המגנזיום בגוף שלנו ולמנוע את החוסר. ישנם סוגים רבים של תוספי מגנזיום זמינים, כולל מגנזיום ציטראט, גליצינט, ואוקסיד, כל אחד עם היתרונות שלו. אולם פריצת הדרך של אמורפיקל, מפתחת מגנזיום ph , היא תוסף מגנזיום ייחודי, בעלת תכונות המבדלות אותו מכל תוסף מגנזיום שתמצאו על המדף בבתי המרקחת.

מגנזיום pH, תוסף מגנזיום אמורפי – ננומטרי

מגנזיום ננו אמורפי - מגנזיום pH
חברת אמורפיקל הצליחה לפתח תוסף מגנזיום שצורתו אמורפית וגודלו ננומטרי. התוסף הינו חלק מסדרת המוצרים אמורפיקיור. המשמעות היא שהוא קטן בנפח שלו פי מיליון מכל תוסף אחר. בזכות תכונות אלו זמינותו הביולוגית גבוהה יותר, המסיסות שלו מהירה יותר והוא נספג הרבה יותר טוב בגוף. בנוסף, מצטרף לרכיבי המוצר מרכיב הקרבונט, בדומה לשאר המוצרים בסדרה, גם כאן מרכיב הקרבונט מעניק מנגנון לאיזון חומציות והפחתת דלקת. הקרבונט נקשר לביקרבונט, ביקרבונט הוא מאזן החומציות הטבעי של הגוף, ובכך מיוצרות בצורה מוגברות עוד מולקולות לאיזון חומציות והפחתת דלקת. מנגנון זה מוגן בכ-180 פטנטים רשומים של החברה. לקוחות רבים שנטלו כבר את תוסף המגנזיום מדווחים על הטבה במצבם, למשל במצב של התכווצויות שרירים רבות, וכן בהתאוששות מואצת מפעילות ספורטיבית.

לסיכום: להיות מאוזנים ובריאים עם pH מגנזיום

צריכה של pH מגנזיום היא חיונית לכל אדם, על מנת לשמור על רמת המינרלים בגוף מאוזנת. בנוסף, המנגנון לאיזון חומציות והפחתת דלקת מהווה גיים צ’יינג’ר משמעותי, כי זהו מרכיב שאינו קיים באף תוסף מגנזיום אחר. חשוב לזכור ששמירה על מינרלים מאוזנים כרוכים בגורמים נוספים כמו תזונה נכונה ובריאה המכילה את כל מרכיבי המזון ההכרחיים, שמירה על אורח חיים פעיל וספורטיבי, הקפדה על שעות שינה, הפחתת לחצים וכדומה.

 


למידע נוסף לחץ כאן

מחקרים

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc
/articles/PMC3775240/

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23719551/

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27329332/

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן