חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦

פריצת דרך מדעית: אמורפיקל הצליחה להפוך תאים סרטניים לתאים נורמליים

הצלחה לאמורפיקל: לאחר סיום הניסויים התקבל מאמר בעיתון מדעי שייווצרי בשם "Cancers" מבית MDPI שהתרכז בפעילות על סרטן ריאות והוכיח שהמינרלים הננו אמורפיים יעילים בטיפול בסרטן ריאות. כמו כן נראתה פעילות אנטי סרטנית בכ-90% מסוגי הסרטן.

חברת אמורפיקל ביצעה בשמונה השנים האחרונות עשרות ניסויים פרה קליניים ו-In-vitro בסוגי סרטן שונים, במעבדות אמורפיקל ובשיתופי פעולה עם מכוני מחקר ובתי חולים שונים בארץ ובעולם. המכנה המשותף של כ-90 אחוז מסוגי הסרטן הוא שתאים סרטניים נושמים נשימה אנ-אירובית והסביבה שלהם היא חומצית מתחת ל- pH7 גורמת לאגרסיביות של הגידול והתפשטותו, מונעת מהמערכת החיסונית לפעול כנגד הגידול, גורמת לאספקת מזון וסוכר מוגברים, ומפחיתה את היעילות של תרופות והקרנות כנגד הגידול. לעומת תאים בריאים הנושמים נשימה אירובית החיים בסביבה ניטרלית ב-pH7.4.

 

בעקבות תוצאות הניסויים, התקבל מאמר בעיתון מדעי שייווצרי בשם “Cancers” מבית MDPI שהתרכז בפעילות על סרטן ריאות והוכיח שהמינרלים הננו אמורפיים יעילים בטיפול בסרטן ריאות. המאמר שהתקבל מתאר סדרה של ניסויים שהחברה ערכה על תאי סרטן ריאה ממקור עכברי או ממקור אנושי אשר הושתלו בעכברים. העכברים טופלו בסידן קרבונט אמורפי כנגד ביקורות.

קישור למחקר המלא

בזכות גישה חדשנית ופורצת דרך הוכיחה אמורפיקל, שעל ידי שינוי ה-pH המקומי בסביבת התאים הסרטניים, הם הופכים חזרה לתאים נורמליים בריאים. סידן קרבונט אמורפי גרם לשינוי במערכת המטאבולית של התא הסרטני וגרם לשינוי ב40 מסלולים שונים של סרטן והעביר אותם למסלולים של תאים נורמליים בריאים. תוצאות הניסויים שנעשו באמורפיקל נבדקו במכון ויצמן על 7 סוגי תאי סרטן הומאניים שונים.

הפעילויות הרפואיות של הסידן קרבונט האמורפי –

  1. הורדת פעילות של קטפסין B שאחראי על התפשטות ויצור הגרורות סרטניות.
  2. חיזוק, שחרור והחזרת מערכת החיסון לטיפול בסרטן וגרורותיו.
  3. מניעת והפחתת היווצרות כלי דם נוספים ומרובים שמזינים את הגידולים הסרטניים ללא בקרה ושליטה.
  4. המשמעות משינוי ה-pH בגידול הסרטני, היא אפשרויות טיפולים יעילים, בטוחים וחדשניים בכ-90% מסוגי הסרטן.

מנגנון משותף של כ-90% מסוגי הסרטן, יצירת סביבה חומצית הגורמת ל–

 

מנגנון תא סרטני

 

 

מהלך המחקר – סידן קרבונט אמורפי בתאים סרטניים של עכברים

במחקר חילקו את העכברים למספר קבוצות:
*קבוצה אחת קיבלה סידן אמורפי
*קבוצה שניה קיבלה את הכימותרפיה הרלוונטית לסוג זה של גידול
*קבוצה שלישית קיבלה פלצבו (קבוצת הביקורת)
*קבוצה רביעית קיבלה סידן אמורפי יחד עם הכימותרפי

תוצאות המחקר:

בקבוצה שקיבלה סידן קרבונט אמורפי-
הגידול היה ב-pH ניטרלי (תאים נורמאליים), ללא שומן וקטן בכ-52% ביחס לקבוצת הביקורת שהגידול היה חומצי ומלא שומן.
התוצאה של הטיפול בכימותרפיה היא שהגידול היה חומצי, מלא שומן וקטן בכ-45% ביחס לקבוצת הביקורת.
שילוב כימותרפיה וסידן קרבונט אמורפי הביא להפחתה והקטנה של 75% בגודל הגידול לעומת קבוצת הביקורת!

עוד הוכח: הורדת פעילות אנזים קטפסין B

פעילות של אנזים קטפסין B תלויה בסביבת ה-pH. בסביבה חומצית ישנו ביטוי יתר של קטפסין B נמצא בקורלציה לסרטן פולשני וגרורתי ובמחלות דלקתיות כרוניות רבות. במהלך המחקר התקבלו נתונים שמבין העכברים שקיבלו סידן קרבונט אמורפי, פעילותו של האנזים קטפסין B פחתה משמעותית לעומת קבוצת הביקורת.
המשמעות היא שיכולת התפשטות הגרורות הסרטניות ירדה בצורה משמעותית ודרמתית לעומת הביקורת.

תוצאות דרמטיות במחקרים נוספים הקושרים בין סרטן לסידן קרבונט אמורפי

במחקרים נוספים על תאי סרטן אנושיים שגודלו במעבדה נמצא כי סידן קרבונט אמורפי הוביל לשינויים רבים בביטוי הגנים, המקושרים לירידה בממאירות ולהעלאת פעילות מערכת החיסון. אמורפיקל ביצעה ניסויים על שבעה סוגי סרטן הומאניים שונים בתנאי מעבדה והתוצאות הראו שהפעילות המטבולית והגנטית של תאי הסרטן השתנתה. הבדיקות של השינויים הגנטיים בוצעו במכון ויצמן.

כשמדובר בפעילות מטבולית המשמעות היא שתאים סרטניים שינו את תכונותיהם וחזרו לתפקד כתאים בריאים נורמאליים. המסלולים הגנטיים שפעילים בתאי סרטן שינו את הפעילות המטאבולית והגנטית שלהם לאחר חשיפה לסידן קרבונט אמורפי וחזרו לתפקד כתאים בריאים. חשוב להזכיר שבמחלות דלקתיות כרוניות וגם בכ-90% מסוגי הסרטן רמת החומציות עולה. החומר שהגוף שלנו מייצר בשביל לאזן ולטפל בסביבות דלקתיות נקרא ביקרבונט, וכאשר רמת החומציות מאוזנת הדלקת מופחתת. בסידן קרבונט אמורפי יש את מרכיב הקרבונט שהופך לביקרבונט כשהוא פוגש סביבה דלקתית בגוף. בעקבות המחקרים שבוצעו, הסידן קרבונט האמורפי הוא בעל יכולת חדשנית ופורצת דרך לטיפול במחלות סרטן ודלקות כרוניות מגוונות.

התוצאות במחקרים בסרטן שנעשו עד היום פורצות דרך. טרם נעשו מחקרים עם קבוצת ביקורת על בני אדם. חשוב לציין שאמורפיקל נתנה את הסידן קרבונט אמורפי כטיפולי חמלה למספר רב של חולי סרטן. התוצאות היו מעודדות ובמספר מקרים מפתיעות מאוד לטובה. אך חשוב לזכור שדרוש עדיין המשך ביצוע מחקרים קליניים.

 

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן