חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦

פעילות ספורט ואורח חיים בריא מונעים דלדול עצם

האם אימון משקולות עוזר בשמירה על צפיפות העצם? אילו עוד פעילויות ספורט יכולות לסייע בצפיפות העצם?

הידעת שאימון משקולות יכול לסייע בהגנה על העצמות שלך ולמנוע שברים ואוסטאופורוזיס?

אורח חיים יושבני ואי-הפעלת עומס על העצם פוגעים בצפיפות העצם. מחקרים מוכיחים כי פעילות גופנית ואימוני כוח המבוצעים בהתמדה, חיוניים לשמירה על צפיפות העצם. יתרה מכך, לאימונים אלו ניכרת השפעה מכרעת על מניעת נפילות ושברים אוסטאופורוטיים. פעילות ספורט תורמת לפרמטרים הבאים: 1. שמירה על שיווי המשקל וקואורדינציה 2. שיפור היציבה 3. שיפור תחושת החיוניות 4. שיפור מצב הרוח 5. הגדלת כוח השרירים 6. יכולת טובה יותר לביצוע המשימות והפעילויות היומיות 7. הקלת או הפחתת כאב חשוב לשלב סוגים שונים של פעילויות כדוגמת פעילות אירובית, כוח וחיזוק שרירי הליבה (יוגה ופילאטיס), ולהיוועץ עם גורמים מקצועיים במטרה לבנות תכנית אימון אישית. פעילות מהנה ובטוחה תשפר את הבריאות הכללית ואת בריאות העצם שלכם.

דנסיטי ספורט

אם יש לך אחד או יותר מגורמי הסיכון לדלדול עצם, חשוב לדבר על כך עם רופא המשפחה שלך ולבדוק את בביצוע פעילות גופנית מותאמת אישית ובהשלמת תזונתית של הסידן. דנסיטי ספורט הוא גרסת הסידן האמורפי לספורטאים. דנסיטי ספורט הוא תוסף הסידן היחיד בעולם שאינו גבישי ויחד עם זאת כולו ננומטרי. שילוב שתי תכונות אלו מקנה לדנסיטי ספורט זמינות ביולוגית ומסיסות גבוהים פי 120 ביחס לרוב תוספי הסידן האחרים בשוק (אשר רובם מיקרוניים, שזו יחידת מדידה השווה לאלף ננומטר) – דבר המגביר את רמת הספיגה שלו פי 2 ויותר לקלציום קרבונט גבישי רגיל – ממנו מורכבים רוב תוספי הסידן האחרים. DENSITY , הינו תוסף סידן אמורפי מהדור החדש , אשר הוכח קלינית שנספג פי 2 עד פי 4.6 יותר מקלציום קרבונט גבישי. לקריאה נוספת – JMBR Vol.29 Issue 10, October 2014 מוקד שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת לך מידע נוסף. ניתן לפנות אלינו באמצעות טופס צור קשר או באמצעות מוקד שירות לקוחות 24/7   1-700-70-9524

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן