חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עוסקים בספורט ? התוסף העוצמתי שיגרום לכם להיות יותר טובים!

ספורטאים חובבים ומקצועיים, תמיד מחפשים דרכים לשפר את הביצועים ואת ההתאוששות שלהם. אחד המינרלים שמשחק תפקיד חשוב בתמיכה בפעילות גופנית הוא המגנזיום. אבל איך תדעו באיזה תוסף מגנזיום לבחור?

איזה תוסף מכנזיום כדאי לבחור

ספורטאים חובבים ומקצועיים, תמיד מחפשים דרכים לשפר את הביצועים ואת ההתאוששות שלהם. בשוק קיימים אינספור תוספי תזונה מותאמים לספורטאים, החל מאבקות חלבון, תוספי מלחים ופחמימות וכן מינרלים וויטמינים שונים. אחד המינרלים שמשחק תפקיד חשוב בתמיכה בפעילות גופנית הוא המגנזיום. אבל איך תדעו באיזה תוסף מגנזיום לבחור?

מגנזיום חיוני לבריאות הכללית וגם משמש ככלי מיוחד בעולם הספורט והכושר הגופני. במאמר זה, נסקור את הסיבות למה המגנזיום הוא נשק סודי לספורטאים שמכוונים להשיג ביצועים ספורטיביים מיטביים, וכן נדון באיזה תוסף כדאי לבחור על מנת להשיג ספיגה מוגברת.

יתרונות מגנזיום לספורטאים

  1. ייצור אנרגיה ומטבוליזם:
    מגנזיום הוא שחקן מפתח בתהליך המרת מזון לאנרגיה. זהו גורם משותף חיוני לאנזימים רבים המעורבים בייצור ATP (אדנוזין טריפוספט), המקור העיקרי לאנרגיה להתכווצויות שרירים במהלך פעילות גופנית. על ידי הבטחת ייצור אנרגיה יעיל, מגנזיום עוזר לספורטאים לשמור על סיבולת וסיבולת לאורך האימונים והתחרויות שלהם.
  2. תפקוד השרירים והתאוששות:
    תפקוד תקין של השרירים הוא בעל חשיבות עליונה עבור ספורטאים. מגנזיום מקל על התכווצות שרירים והרפיה על ידי ויסות האיזון של יוני סידן ואשלגן בתאי השריר. איזון זה קריטי למניעת התכווצויות שרירים, עוויתות ועייפות במהלך פעילות גופנית אינטנסיבית. בנוסף, מגנזיום מסייע בתיקון ובצמיחה של רקמות השריר, ותורם להתאוששות מהירה יותר לאחר אימון.
  3. העברת חמצן:
    ספורטאים תלויים באספקת חמצן מיטבית לשרירים לביצועים מתמשכים. מגנזיום תומך בתהליך זה על ידי קידום ייצור המוגלובין, החלבון האחראי על הובלת החמצן בדם. אספקת חמצן יעילה, משפרת את היכולת האירובית, החיונית לספורט סיבולת.
  4. מאזן אלקטרוליטים:
    הזעה במהלך פעילות גופנית מובילה לאובדן אלקטרוליטים חשובים כמו מגנזיום. זה יכול לשבש את איזון האלקטרוליטים של הגוף, וכתוצאה מכך ביצועים מופחתים וסיכון מוגבר להתכווצויות. על ידי שמירה על רמות המגנזיום, ספורטאים יכולים לשמור על איזון אלקטרוליטים תקין, להבטיח תפקוד עצבי חלק והתכווצויות שרירים.
  5. תמיכה במערכת העצבים:
    למערכת העצבים תפקיד מכריע בתיאום תנועה, שיווי משקל ולביצועים אתלטיים כוללים. מגנזיום עוזר לווסת את תפקוד העצבים וההעברה על ידי שליטה בשחרור נוירוטרנסמיטרים. זה תורם לשיפור קואורדינציה, זמן תגובה ומיקוד מנטלי במהלך פעילות ספורטיבית.
  6. בריאות העצם:
    עצמות חזקות הן הבסיס לביצועים של כל ספורטאי. מגנזיום פועל לצד מינרלים אחרים כמו סידן וויטמין D כדי לשמור על צפיפות וחוזק העצם. זה חשוב במיוחד עבור ספורטאים, שעלולים לחוות עומס גבוה יותר על העצמות עקב ריבוי אימונים והשתתפות בתחרויות.

האם המגנזיום שאתם צורכים באמת נספג בגוף?

כיום קיימים בשוק עשרות סוגים של תוספי מגנזיום יעודיים לספורטאים, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו. אבל מגנזיום קרבונט ננומטרי ואמורפי, מיוצר רק על ידי חברת אמורפיקל, ועליו רשומים כ-180 פטנטים. זהו פיתוח ביוטכנולוגיה ותכונותיו הייחודיות הביאו לכך שהוא נספג הרבה יותר טוב בגוף מכל תוסף אחר.
מגנזיום pH, תוסף מגנזיום אמורפי – ננומטרי עם מרכיב הקרבונט

חברת אמורפיקל הצליחה לפתח תוסף מגנזיום שצורתו אמורפית וגודלו ננומטרי. המשמעות היא שהוא קטן בנפח שלו פי מיליון מכל תוסף אחר. בזכות תכונות אלו זמינותו הביולוגית גבוהה יותר, המסיסות שלו מהירה יותר והוא נספג הרבה יותר טוב בגוף. חשוב לציין – מבין כל עשרות תוספי המגנזיום הקיימים, אף לא אחד מהם יכול להיות בעל מבנה אמורפי ננומטרי, כיוון שמדובר בפיתוח מוגן בפטנט של חברת אמורפיקל.

בנוסף, מצטרף לרכיבי המוצר מרכיב הקרבונט, בדומה לשאר המוצרים בסדרה, גם כאן מרכיב הקרבונט מעניק מנגנון לאיזון חומציות והפחתת דלקת. הקרבונט נקשר ליוני מימן והופך לביקרבונט, ביקרבונט הוא מאזן החומציות הטבעי של הגוף, ובכך מיוצרות בצורה מוגברות עוד מולקולות לאיזון חומציות והפחתת דלקת. מנגנון זה מוגן בכ-180 פטנטים רשומים של החברה. מרכיב הקרבונט הוא הכרחי לכל תהליך דלקתי המתרחש בגוף, כל שכן עבור ספורטאים החשופים יותר לפציעות. אם כבר החלטתם לצרוך תוסף מגנזיום, המגנזיום של אמורפיקיור נספג טוב יותר מכל תוסף אחר.

מגנזיום לשיפור ביצועים

מגנזיום קרבונט ננו-אמורפי – גיים ג’יינג’ר לספורטאים!

צריכה של pH מגנזיום היא חיונית לכל ספורטאי על מנת לשמור על רמת המינרלים בגוף מאוזנת לצד ביצוע אימונים. בנוסף, המנגנון לאיזון חומציות והפחתת דלקת מהווה גיים צ’יינג’ר משמעותי, כי זהו מרכיב שאינו קיים באף תוסף מגנזיום אחר. שמירה על רמות מגנזיום מאוזנות יכולות למנוע אצל ספורטאים: נדודי שינה, התכווצויות שרירים, עייפות, וכן מקטינה את הסיכון לפציעות.
חשוב לזכור ששמירה על מינרלים מאוזנים כרוכים בגורמים נוספים כמו תזונה נכונה ובריאה המכילה את כל מרכיבי המזון ההכרחיים, הקפדה על שעות שינה, הפחתת לחצים וכדומה.

לסיכום, מגנזיום הוא חברו הטוב ביותר של כל ספורטאי השואף למצוינות. משיפור ייצור האנרגיה ותפקוד השרירים ועד לתמיכה בהתאוששות ושמירה על הבריאות הכללית, אין לזלזל במינרל החיוני הזה בהשפעתו על הביצועים הספורטיביים. שילוב של מזונות עשירים במגנזיום בתזונה שלהם בהנחייתו של איש מקצוע בתחום הבריאות יכולים לעזור לספורטאים לנצל את מלוא הפוטנציאל שלהם ולשמור על היתרון שלהם במגרש או על המסלול.

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן