חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד

בעמוד זה רשימת המחקרים המלאה שהתקבלו לפרסום בכתבי עת מדעיים.

מחקר סידן קרבונט אמורפי (ACC) בחלל (מרץ 2024)

בחלל אסטרונאוטים חשופים לתנאי לחץ עקב כוח המשיכה (מיקרו-כבידה) מופחת וקרינה מוגברת בחלל. תנאים אלו משפיעים על כל איבר ותא בגוף שהסתגלו דרך האבולוציה לחיים על פני כדור הארץ. רבים מהשינויים הללו קשורים לתהליכים דלקתיים כרוניים הגורמים לאסטרונאוטים לירידה במסת העצם והשרירי שמובילים להזדקנות מואצת בחלל עד פי 10 יותר מבכדור הארץ.

הניסויים בחלל נעשו באמצעות טכנולוגיה שפותחה על ידי חברת אמורפיקל, יצרנית סידן קרבונט אמורפי. התוצאות הראו שהתמיינות, גדילה ותפקוד תאי גזע שהתמיינו לתאי עצם וצמיחת תאי שריר הומניים בנוכחות סידן קרבונט אמורפי, היו גבוהים יותר באופן משמעותי לעומת הביקורת.
קישור למאמר המלא

מחקר קורונה (2022)

 



מחקר קורונה אמורפיקל תוצאות מדהימות שהתפרסמו בכתב עת יוקרתי (ClinicalTrial) מסכמות מחקר קליני שערכה החברה בקרב חולי קורונה, והתוצאות חד משמעיות: ריפוי מהיר של החולים ומניעת התדרדרות מצבם הרפואי והגעתם לטיפול נמרץ או מוות. מטרת הניסוי היתה לבדוק את הבטיחות, והיעילות של מתן סידן קרבונט אמורפי (ACC) בתצורות שונות. תרופת המחקר נקראה: Amor18, כטיפול בחולי קורונה מאושפזים במצב בינוני עד קשה. הטיפול ב-Amor18 ניתן כטיפול משולב של אבקה תת-לשונית ובאינהלציה. כל החולים שטופלו ב AMOR18 סידן קרבונט אמורפי, החלימו ושוחררו לביתם תוך ימים ספורים. אף מטופל בסידן קרבונט אמורפי לא הגיע לטיפול נמרץ ולא נפטר.
לעומת 30 חולים שקיבלו פלסבו, מתוכם 7 חולים הגיעו לטיפול נמרץ ו-3 נפטרו.
קישור למאמר המלא

—-

מחקר בתחום ההפרייה החוץ גופית (IVF) (אוגוסט 2023)

תוצאות מדהימות לסידן אמורפי IVF

סידן קרבונט אמורפי (ACC) שיפר את קצב הגדילה, כמות ואיכות עוברים: אמורפיקל ביצעה ניסויים רבים במשך שבע שנים האחרונות בתחום ההפריות עם מדענים מהשורה הראשונה בעולם מהתחום, ולאחרונה פורסמו תוצאות הניסויים בכתב העת המדעי היוקרתי JARG האמריקאי. עורך העיתון כתב לפרופסור אמיר ערב אשר הוביל את המחקר- “התוצאות הן מרגשות!” המאמר מתאר סדרה של ניסויים על מעל ל- 2,200 עוברים בהם העוברים גודלו במספר רב של מדיות גידול של החברות המובילות בעולם. המדענים הוסיפו למדיות המסחריות סידן קרבונט אמורפי (ACC) כנגד אותן מדיות גידול המשמשות היום.

תוצאות הניסויים הראו כי הוספת ACC שיפרה את קצב גדילת העוברים, את איכותם ואת כמות העוברים שהגיעו לשלב הסופי אותם ניתן להחזיר לרחם (hatched blastocysts).
המשמעות היא שאחוז ההצלחה בהפריות חוץ גופיות יעלה בצורה משמעותית, מספר הלידות המוצלחות יעלה, יימנע סבל רב מהנשים ויחסוך עלויות טיפול ואשפוז רבות.
קישור למאמר המלא

—-

מחקר סרטן (יולי 2023)

תוצאות מדהימות מחקר סידן קרבונט אמורפי בסרטן
חברת אמורפיקל ביצעה בשמונה השנים האחרונות עשרות ניסויים פרה קליניים ו-In-vitro בסוגי סרטן שונים, במעבדות אמורפיקל ובשיתופי פעולה עם מכוני מחקר ובתי חולים שונים בארץ ובעולם. בעקבות תוצאות הניסויים, התקבל מאמר בעיתון מדעי שייווצרי בשם “Cancers” מבית MDPI שהתרכז בפעילות על סרטן ריאות והוכיח שהמינרלים הננו אמורפיים יעילים בטיפול בסרטן ריאות. המאמר שהתקבל מתאר סדרה של ניסויים שהחברה ערכה על תאי סרטן ריאה ממקור עכברי או ממקור אנושי אשר הושתלו בעכברים. העכברים טופלו בסידן קרבונט אמורפי כנגד ביקורות.
קישור למאמר המלא

—-

מחקר בקרב ספורטאיות – הוכח שיפור ביצועים (ינואר 2023)

מחקר בקרב ספורטאיות
במחקר ראשון מסוגו בקרב ספורטאיות מטעם מכללת תל חי הוכח שיפור ביצועים. המחקר בחן את פריצת הדרך לספורטאים שפיתחה חברת “אמורפיקל” הישראלית.
הדיאטנית של הנבחרת האולימפית, הפיזיולוג של אוניברסיטת תל חי והסטודנט ירדן עובדיה מהפקולטה למדעי התזונה של מכללת תל-חי, התקבלו תוצאות מובהקות, במחקר שבחן לאורך 9 שבועות ספורטאיות בחדר הכושר. המחקר כלל קבוצת פלסבו, ובהשוואה בין שתי הקבוצות התקבלו תוצאות חד משמעיות לטובת הספורטאיות שצרכו את ה – pH ספורט.
קישור למאמר המלא

—-

מאמר בנושא הגברת ספיגת הסידן בגוף בטכנולוגיית ננו (2011)

ספיגה מוגברת של סידן קרבונט אמורפי הוכחה במחקר

חוקרי אוניברסיטת בן גוריון בנגב (BGU), פיתחו טכנולוגיה ייחודית המייצבת קלציום קרבונט אמורפי (ACC), אשר מספק שיעורי ספיגה ושימור ביולוגיים גבוהים משמעותית ממקורות סידן אחרים המשמשים כתוספי סידן. מחקר זה פורסם בכתבי העת המדעיים “Nanotech Now” ו-“Science Daily”. סרטני מים מתוקים, מסוגלים לייצב צורה מינרלית זו כך שיוכלו לאגור ביעילות ולעשות שימוש חוזר במהירות בכמויות סידן גדולות. באמצעות טכנולוגיה חדשה בהשראת התהליך הטבעי של הסרטנים, חוקרי BGU בדקו תרכובת ACC סינתטית זו מול תוספי סידן נפוץ אחרים. תוצאות ניסויים שבוצעו בחיות מעבדה הראו ששיעורי הספיגה והשמירה היו גבוהים עד 40 אחוזים בדם וגבוהים ב-30 אחוזים בעצם כאשר תרכובת ACC מושווה למקורות סידן אחרים. שיפור דרמטי כזה בספיגה עשוי להיות שימושי בהפחתת המינון הדרוש של סידן, הפחתת תופעות הלוואי והגברת ההיענות של המטופל.
קישור למאמר המלא

—-

מחקר קליני מוכיח: ACC נספג פי 2 בהשוואה ל-CCC

מחקר קליני מוכיח: סידן אמורפי נספג יותר עד פי 4.6

מחקר כפול-סמיות, אקראי, מוצלב שמטרתו היתה להשוות את הזמינות הביולוגית (ספיגה דרך המעי) של תוסף הסידן האמורפי, DENSITY, עם זו של קלציום-קרבונט גבישי.
המחקר כלל 15 נשים בגיל המעבר, ללא היסטוריה של מחלה רפואית קשה או מחסור בויטמין D. הניסוי השווה את ספיגת הסידן תוך שימוש בטכניקה, המהווה “חוד החנית” כיום בעולם המדעי, המשתמשת בסימון התוספים באיזוטופים יציבים של סידן ומאפשרת את המעקב שלהם בגוף הנבדקות (Dual Stable Isotope technique) בדיוק מירבי.
תוצאות המחקר: ספיגת הסידן האמורפי במעי גבוהה פי 2 מזו של קלציום קרבונט גבישי בנטילת הסידן לאחר הארוחה.
מקרה בודד הצביע על עליה של פי 4.6 בספיגת הסידן במעי לאחר נטילת סידן אמורפי לעומת קלציום קרבונט גבישי על בטן ריקה.
קישור למאמר המלא

—-

בקרוב יפורסמו מאמרים נוספים:

מחקרים שבוצעו בחלל עם סידן קרבונט אמורפי

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן