חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦

ספורטאים ומתאמנים! אחוז הדלקת שיש לכם בגוף מעכב את שיפור ההישגים שלכם

תקציר הפוסט

פריצת הדרך של אמורפיקל זמינה לכל ספורטאי בכל ענפי הספורט

בינואר 2020 פירסמה קבוצה של חוקרים מחקר מרתק אודות השפעות דלקתיות על פעילות גופנית מתונה ואינטנסיבית. החוקרים סקרו עשרות מאמרים שעסקו ביחס שבין התפתחות של דלקות כרוניות לפעילות גופנית, במטרה לבדוק את הקשר בין השניים. המדד למדידת הדלקת בגוף התבסס על הציטוקינים המופרשים על ידי מערכת החיסון, ועל חלבונים כגון CRP שידוע שרמתן עולה לאחר פעילות גופנית. CRP הוא חלבון שמיוצר בכבד, רמת הנוכחות שלו עולה כמה שעות לאחר התחלת תהליך דלקתי בגוף, והיא מגיעה לשיאה כעבור 48 עד 72 שעות.
כך כתבו החוקרים בסיכום המחקר:

“בהתבסס על ממצאי הסקירה הנוכחיים, לפעילות גופנית יש השפעות ניכרות על סימני הדלקת. הציטוקינים הפרו-דלקתיים TNF-α ו-IL-10 האנטי-דלקתיים עולים רק לאחר פעילות גופנית אינטנסיבית, והציטוקינים הפרו-דלקתיים IL-6 ו-IL-1β עולים יותר בפעילות אינטנסיבית מאשר בפעילות מתונה”.

מסקנות המחקר מחזקות את מה שידענו עד כה על פעילות גופנית, מצד אחד פעילות גופנית מעודדת תהליכים חיוביים בגופנו ותורמת לבריאות באופן כללי, אך מצד שני, עיסוק בספורט במינונים אינטנסיביים ללא מנוחה מספקת, עלול לגרום להתפתחות של דלקות כרוניות, כתוצאה מעומס יתר וחוסר מנוחה מספקת. העניין קריטי במיוחד עבור אנשים שעוסקים בספורט בצורה מקצועית או אנשים שעושים ספורט בצורה אינטנסיבית על בסיס יום יומי.
כאשר אתם עוסקים בפעילות ספורטיבית אינטנסיבית, מתפתחים בגופכם תהליכים דלקתיים. במידה ולא ניתנת מנוחה מספקת, הגוף לא מצליח להתאושש מהאימונים ולרפא את עצמו וכך מתפתחת למעשה דלקת כרונית. תחושת עייפות, כאבים וירידה בביצועי הספורט הם חלק מהתסמינים לכך.
רמת הדלקת הגבוהה מונעת מכם להיות מוכנים בצורה מלאה לאימונים ולתחרויות הנדרשות.

מצב דלקתי מעכב את ההתאוששות מאימונים

הפתרון שרבים מהספורטאים פונים אליו הוא עזרה של תוספי תזונה, זאת כדי להשלים את החוסר בויטמינים ומינרליים ובמטרה לשפר את הביצועים שלהם. קיימים אלפי תוספי תזונה על המדפים אך, רבים מהספורטאים אינם מודעים כלל לעובדה, שהפתרון שהם מחפשים קשור לדלקות.
לאחר האימון, מופעלת בגוף מערכת החיסון כדי להתמודד עם התהליכים הדלקתיים שהפעילות הגופנית גורמת. במצב דלקתי בגוף, סביבת התא הופכת חומצית יותר ועל מנת לאזן את החומציות, הגוף מייצר מולקולות של ביקרבונט. ביקרבונט הוא מאזן החומציות הטבעי של הגוף. לכן, הפתרון צריך לכלול ייצור מוגבר של ביקרבונט להפחתת דלקת וכן בנייה של תאי שריר, זאת בנוסף לתוספת של הוויטמינים והמינרליים הנדרשים.

חברת אמורפיקל, היא החברה היחידה בעולם שהתייחסה לנושא הדלקות אצל ספורטאים בראייה חדשה פורצת דרך. הפיתוח החדשני של אמורפיקל מתבסס על טכנולוגיה היברידית: מינרלים ננו-אמורפיים היודעים להגיע לאזור הדלקתי תוך חיקוי המנגנון הטבעי של הגוף בהתמודדות מול דלקות. עבור ספורטאים הסובלים מריבוי דלקות באופן תמידי, מהווה הפתרון של אמורפיקל גיים ציינג’ר אמיתי בכל הקשור במיקסום ההתאוששות שלהם.

הטכנולוגיה ההיברידית, מצד אחד מנטרלת את הדלקת ומצד שני בונה את העצם/שריר/גיד ובכך נותנת מענה על הצורך הדחוף ביותר של כל ספורטאי ולא משנה הענף בו הוא עוסק: להגיע רענן לאימון או לתחרות הבאה לאחר שהתאושש בצורה אופטימלית. פריצת הדרך מאפשרת לספורטאים להתאושש במהירות מאימונים, ובמקרה של פציעה אקוטית או דלקת-כרונית, תהליך השיקום מהיר יותר באופן משמעותי.

עדויות של עשרות ספורטאים מענפים שונים שהחלימו מפציעות רבות, שברי טראומה, שברי מאמץ, קרעים בגידים, דלקות בגידים, רצועות, שרירים ופציעות רבות נוספות, מראות כי תוספת של pH ספורט, קיצרה את זמן ההחלמה ואפשרה חזרה מהירה לפעילות גופנית.

מינרלים ננו-אמורפים לספיגה מהירה במחזור הדם

מינרלים ננו-אמורפים לספיגה מהירה במחזור הדם

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן