חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦

אישה פורצת דרך עם טכנולוגיה פורצת דרך

תקציר הפוסט

לכבוד יום האישה, זו הזדמנות להכיר את הנשים בנבחרת של אמורפיקיור. כולן נשים חזקות וכל אחת פורצת דרך בתחומה.

אור כהן, בת 32 מחיפה, קרוספיט

אור כהן קרוספיט
צילום אור גליקמן

“מאז שאני זוכרת את עצמי אני ספורטאית תחרותית. התחלתי בהתעמלות מכשירים, המשכתי בשייט משם לטיפוס תחרותי וכיום אני מתחרה בקרוספיט. חוץ מהיותי ספורטאית אני מאמנת טיפוס הישגית. אני מתאמנת יום יום ובזמן שאני לא מתאמנת אני מאמנת. אני נהנית מכל רגע ומודה על הזכות לעסוק במה שאני אוהבת. מודה על הזכות להוות מודל לחיקוי לילדות וילדים שהחלום שלהם זה להיות ספורטאים תחרותיים”.

ענבל כצנלסון, מטפסת

ענבל כצנלסון מטפסת צוקים
צילום:
Yotam Ben Yaacov

“מטפסת למעלה מ20 שנה, מרגישה שאני מצליחה לפרוץ את הדרך ברמה האישית – בין אם זה בכל אימון שאני עושה, בהישגים שאני מגיעה אליהם ובזה שאני דוחפת את עצמי קדימה גם בארץ וגם בחו״ל, גם בטבע וגם בקיר. בנוסף, בשנים האחרונות אני מתמקדת בתמיכה בקהילת הטיפוס בישראל אך בעיקר בקידום הנשים בספורט במגוון דרכים ולהראות לכולם שלכל אחד יש את היכולת לפרוץ את תקרת הזכוכית שלו/ה”

אירנה אור קונובלוב, ריצה למרחקים ארוכים

אירנה אור קונובלוב במרתון סביליה

“אני חושבת שלאחרונה השפעתי על הרבה אנשים בדרך שבה בחרתי להתמודד עם אובדן בת הזוג היקרה שלי, נעמה זיכרונה לברכה, שנפטרה בגלל מחלה. ניתבתי את כל כוחותיי לריכוז באימונים, לצד עבודה במשרה מלאה, לצד סידורים שונים שמתעוררים בעקבות אובדן ומוות ובעיקר-בעיקר, לצד האבל הגדול והטלטלות הרגשיות שפקדו אותי. לעתים הן שקטו ולעתים התפרצו וסגרו עליי בכל הכוח. ובכל זאת, על אף ההצפה הרגשית, שלא תמיד לקחה אותי לכיוונים שמיטיבים איתי בהכרח, הצלחתי לנהל משימות בעבודה, הצלחתי להתרכז ולפתור סוגיות בירוקרטיות שונות, וכן, הצלחתי גם להתאמן בהצלחה רבה ולעמוד ביעד שהצבתי בתחרות המטרה שלי ולרוץ מרתון מעולה. וכל זה, עם הזיכרון של ‘נעמה מותק שלי’ ועם אהבתי הגדולה אליה בליבי, לעולמים”.

ביטי דויטש, ריצה למרחקים ארוכים

ביטי דויטש

הרצה ביטי דויטש משכה תשומת לב ברמה העולמית, תחילה בכך שרצה ב-2016 במרתון תל-אביב כאשר היתה בהריון מתקדם, ולאחר מכן כאשר התקדמה בריצה וקטפה תארים רבים, תוך שהיא שומרת על אורח חיים דתי ומגדלת יחד עם בעלה חמישה ילדים. לאחרונה נסעה להתחרות במרתון טוקיו הבינלאומי שם סיימה במקום ה-16 הכללי עם תוצאה של 2:32:19 שעות.

נעמה ברנשטיין, קפיצת מוט

נעמה ברנשטיין

צילום: דרור סעיד

“עדיין ספורט נשי מקצועי לא זוכה לתשומת לב, לעידוד ותמיכה. אין מספיק נשים בתפקידי מפתח בהנהלות הספורט ועדיין יש הערות לגבי גוף נשי שרירי. לפי דעתי אין דבר יפה מאישה שמגשימה את עצמה ויכולותיה בכל תחום. זכיתי בכישרון וחוזק גופני ורוב חיי הספורטיביים הלכתי נגד הזרם אבל אין סיפוק גדול מלהגשים את עצמך ולשבור שיאים (תרתי משמע)”

 ph ספורט – לא רק סידן

הנשים של אמורפיקיור משתמשות במוצר פורץ הדרך ph ספורט, שהוא לא רק תוסף סידן. פריצת הדרך המדעית של אמורפיקל, היא טכנולוגיה היברידית העונה על מספר צרכים חשובים לגוף, ועבור נשים בפרט.

הבסיס של הפיתוח הוא סידן קרבונט אמורפי, שבתהליך ספיגתו מייצר מולקולות של ביקרבונט, מאזן החומציות הטבעי של הגוף. בכך מתרחשים איזון חומציות והפחתת דלקת. בנוסף, גודלו של סידן קרבונט אמורפי הוא ננומטרי, קטן פי מיליון בנפח שלו מכל סידן אחר. כנשים החייבות לדאוג לצריכת סידן מספקת, על מנת לא להגיע למצב של דלדול מסת העצם הבשורה היא מדהימה – ספיגה מוגברת אשר הוכחה במחקרים, וכן שיקום ובנייה של תאי עצם ושריר.

עבור נשים העוסקות בספורט מדובר בפתרון מהפכני – התאוששות מהירה מאימונים והגעה לאימון הבא מוכנה, וכן צריכת הרמה המומלצת של סידן למניעת אוסטאופורוזיס.

עוד מידע כאן:

ph ספורט לנשים העוסקות בספורט

ph ספורט לנשים העוסקות בספורט

קפליות דנסיטי לנשים לתחזוקה כללית

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן