קבלו ₪50 הנחה בכל קניה - קוד קופון: NEW50

המומחים של אמורפיקיור: מדריך כיצד להתגבר על מתח וחרדה בימי המלחמה

האירועים המחרידים בחדשות גרמו להרבה אנשים תופעות של לחץ וחרדה. בכתבה הבאה המומחים של אמורפיקיור כאן לסייע ולהסביר כיצד אפשר להתגבר על כך ואילו תוספי תזונה טבעיים יכולים לסייע

האירועים המחרידים בחדשות גרמו להרבה אנשים תופעות של לחץ וחרדה. בכתבה הבאה המומחים של אמורפיקיור כאן לסייע ולהסביר כיצד אפשר להתגבר על כך ואילו תוספי תזונה טבעיים יכולים לסייע

איך להפחית לחץ וחרדה

סימנים של מתח וחרדה

לא צריך מלחמה וחדשות קשות בשביל לחוות תופעות של לחץ וחרדה. בעולם המהיר שבו אנו חיים גם לחץ בעבודה, קצב חיים עמוס באירועים ומטלות גורם למיליוני אנשים בעולם לחוות זאת. סימני הלחץ והחרדה יכולים להתגנב לחיינו ללא הודעה מוקדמת. דאגה מתמדת, חוסר שקט, אובדן תיאבון, קוצר נשימה, לילות ללא שינה ועצבנות, הם רק חלק מהתסמינים של החרדה. החדשות הטובות הן, שישנן מספר שיטות שיסייעו לכם להפחית את התסמינים האלה, ולחזור לישון טוב יותר בלילה. בעקבות המצב, הצוות שלנו כאן כדי לסייע לכם עם כל המידע המקצועי שאתם צריכים.

דרכים להפחתת מתח

אחת השיטות הטובות ביותר כדי להתמודד עם לחץ וחרדה הוא תרגול נשימות ומדיטציה. גם כאשר אנחנו חווים התקף חרדה וגם בשגרה להפגת מתחים. תרגול מיינדפולנס, נשימות עמוקות ומדיטציה משפיעים על הגוף ומרגיעים אותו. פעילות גופנית מכל סוג שהוא, אף היא תורמת הרבה. בזמן פעילות גופנית, הגוף משחרר אנדורפינים, שהם הורמונים המעלים את מצב רוח באופן טבעי. דרך חשובה ביותר להפחתת חרדה, היא בשעות הקשות להקיף את עצמך בחברים ובני משפחה, ואם לא ניתן לעשות זאת בצורה פיזית, חשוב לשמור על קשר טלפוני ולא להישאר לבד עם המחשבות המטרידות.

פעילות גופנית מסייעת בהפחתת לחץ וחרדה

תזונה להפחתת מתח וחרדה

האמירה המוכרת “אתה מה שאתה אוכל” תקפה גם בכל הנוגע לניהול המתח וחרדה. תזונה מאוזנת ועשירה במזונות מלאים כמו פירות, ירקות, חלבונים רזים ודגנים מלאים יכולה להיות רבת עוצמה ולסייע בהשגת רוגע פנימי. מזונות אלו מספקים רכיבים תזונתיים חיוניים כמו נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים התומכים ביכולת של הגוף לייצר הורמונים התורמים להרגשה טובה יותר.

1. חומצות שומן אומגה 3: מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כגון סלמון, אגוזי מלך וזרעי פשתן, הוכחו כמפחיתים תסמיני חרדה. שומנים בריאים אלו תומכים בבריאות המוח ויכולים לעזור לייצב את מצב הרוח.

2. מגנזיום: למינרל זה תפקיד משמעותי בתפקוד השרירים והעצבים, והמחסור בו עלול לתרום לחרדה. מזונות כמו תרד, שקדים וזרעי דלעת הם מקורות מצוינים למגנזיום.

3. פחמימות מורכבות: דגנים מלאים כמו אורז חום, קינואה ושיבולת שועל משחררים סרוטונין במוח, שיש לו השפעה מרגיעה. הם עוזרים לייצב את רמות הסוכר בדם, מונעים שינויים במצב הרוח וחרדה.

4. פרוביוטיקה: מעי בריא קשור קשר הדוק לבריאות הנפש. מזונות מותססים כמו יוגורט, קפיר וכרוב כבוש יכולים לשפר את בריאות המעיים ועשויים להפחית את תסמיני החרדה.

איך מגנזיום יכול לעזור?

מינרל אחד שראוי לתשומת לב מיוחדת בהקשר של מתח וחרדה הוא מגנזיום. מגנזיום מעורב ביותר מ-300 תגובות ביוכימיות בגוף, לרבות מהן יש השפעה ישירה על ניהול מתח וחרדה.

מגנזיום פועל כמרגיע טבעי, עוזר להרגיע את מערכת העצבים ולהפחית מתח בשרירים. זה יכול להיות מועיל במיוחד בהקלה על תסמינים גופניים של מתח, כגון מתיחות בשרירים. בנוסף, מגנזיום עשוי לשפר את איכות השינה, מה שמקל על אנשים עם חרדה לקבל את המנוחה הדרושה להם ולסייע להפחית נדודי שינה.

כדי להבטיח צריכה מספקת של מגנזיום, יש לשלב מזון עשיר במגנזיום בתזונה. בנוסף לאלו שהוזכרו קודם לכן, אבוקדו, שוקולד מריר וקטניות הם מקורות טובים. הבעיה היא, שאחד מתסמיני החרדה הבולטים הוא אבדן תאבון ולכן יש לשקול צריכה של תוספי תזונה.

מסייעים לכם להתמודד עם לחץ וחרדה

לסיכום, בעולם הסוער בו אנו חיים, חשוב לשים לב ולנסות להפחית כמה שיותר תופעות של לחץ וחרדה. על ידי אימוץ טכניקות הרפיה, שמירה על תזונה מאוזנת ותשומת לב מיוחדת לצריכת מגנזיום, תוכלו להפחית משמעותית את עומס המתח והחרדה בחייכם. חשוב לזכור, שפנייה להכוונה מקצועית היא חיונית אם הלחץ והחרדה שלכם הופכים לבלתי נסבלים ואתם מוצאים את עצמכם מתקשים בתפקוד יומיומי בסיסי.

 

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן