מגיע לך משלוח חינם - מ2 מוצרים ומעלה

תקנון שיתוף פעולה - מטפלים

אנו שמחים שברצונך להצטרף לתוכנית המטפלים (להלן: “התוכנית“) של חברת אמורפיקל בע״מ (להלן: “החברה“) אשר מקנה הטבות ותנאים ייחודיים למטפלים ברכישת תוספי תזונה ומוצרי צריכה אחרים  (להלן: “מוצרים“).

  •  כללי
    1. ההשתתפות בתוכנית והשימוש באתר כפופים לתקנון האתר ולמדיניות הפרטיות של החברה. 
    2. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה, מכל סוג בין תוכן האתר לבין הוראות תקנון התוכנית (להלן: “התקנון“), יגברו ויחולו הוראות התקנון.
    3. אנא קרא את התקנון בעיון ובקפידה, שכן השימוש באתר וההשתתפות בתוכנית תעיד על הסכמתך ואישור מצידך לאמור בו. 
    4. האמור בתקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומתייחס לנשים וגברים כאחד.

  • הזכאים להטבות התוכנית
    1. השתתפות בתוכנית תתאפשר לאדם, שגילו 18 שנים ומעלה, ובעל הכשרה מוסמכת ממוסד מוכר בלבד כ”מטפל”. 
    2. מטפל” לעניין השתתפות בתוכנית הינו איש מקצוע בתחום הרפואה והבריאות שהוא בעל הכשרה מוסמכת ממוסד מוכר בלבד. בהגשת בקשת ההצטרפות לתוכנית, המטפל מצהיר ומאשר, כי הינו איש מקצוע כאמור לעיל.
    3. המעוניין להצטרף לתוכנית ימלא טופס בקשה מקוון להשתתפות, אליו יצרף את תעודת הסמכה כמטפל בליווי פרטים אישיים נוספים מזהים, לרבות שם מלא, כתובת, דרכי התקשרות, כתובת דואר אלקטרוני וכיו”ב. השימוש בפרטים אלה יהיה בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה.
    4. הצטרפות המטפל לתוכנית מותנית במילוי ועדכון פרטים מלאים ומדויקים ואישור החברה לעמידת המטפל בתנאי התוכנית המנויים בתקנון זה.
    5. החברה תהיה רשאית לדחות כל בקשת הצטרפות בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן נימוקים או הסברים לדחייה כאמור.
    6. המטפל מחויב למסור פרטים מלאים ומדויקים, וכן לעדכן את החברה בכל שינוי שיחול באיזה מן הפרטים שנמסרו בעת ההרשמה. החברה לא תהיה אחראית בשום מקרה לכל נזק, אובדן או הפסד כלשהם בשל אי-קבלת הודעה, הטבה, עדכון או דיוור אחר שמקורו באי-עדכון או אי מילוי פרטים כאמור.
    7. ההשתתפות בתוכנית, אינה כרוכה בתשלום. אולם, החברה רשאית בכל עת לקבוע, כי השתתפות בתוכנית תהיה כרוכה בתשלום דמי חבר במחיר ובתנאים שתקבע החברה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
    8. הטבות התוכנית, הינן אישיות למטפל ובלתי ניתנות להעברה. השתתפות בתוכנית תהיה לתקופה בלתי מוגבלת, אשר תחילתה עם קבלת דוא”ל בדבר אישור הצטרפותו לתוכנית לכתובת הדוא”ל של המטפל, שנמסר לחברה בעת ההרשמה. 
    9. מובהר, כי לחברה נתונה הרשות בכל עת, ולפי שיקול דעתה הבלעדי, למנוע ממטפל את הגישה לאתר ו/או לבטל את השתתפותו בתוכנית ו/או לנקוט בכל אמצעי אחר העומד לרשותה, אם המטפל אינו עומד בדרישות המנויות בתקנון זה ו/או התנהגותו אינה הולמת ו/או הוא מבצע שימוש בלתי סביר באתר, לרבות אי ציות לתקנון.

  • הטבות מטפל 
    1. מטפל המשתתף בתוכנית, יוכל להנות מהנחה על המוצרים, בהתאם למחירון המטפלים ברכישת 6 יחידות ומעלה דרך מוקד ההזמנות של החברה (“מוקד ההזמנות“), לצורך רכישת מוצרים עבור המטפל בלבד לצריכה אישית ו/או עבור הקליניקה שלו ו/או עבור מטופליו. 
    2. בנוסף, החברה תעניק למטפל קוד המעניק הנחה, אשר יוכל לשמש את מטופליו לרכישת מוצרים על במחיר מוזל של 139 ₪ ליחידה באתר החברה או דרך מוקד ההזמנות (להלן: “קוד הקופון”). כל רכישה העושה שימוש בקוד הקופון, תזכה את המטפל בסך נקודות השווה ל- 10% מסכום הרכישה של המטופל אשר תיצברנה בחשבון המטפל (להלן: “קרדיטים“). 
    3. עם אישור החברה להצטרפות המטפל לתוכנית, החברה תפתח למטפל חשבון משתמש באתר החברה המיועד למטפלים, שם יוכל מטפל לעקוב אחר זכאויותיו בהתאם לתוכנית, הקרדיטים שנצברו לזכותו, ורכישות מטופליו שעשו שימוש בקוד הקופון (להלן: “חשבון המטפל”). 
    4. המטפל יוכל להשתמש בקרדיטים, לטובת רכישות של מוצרים דרך מוקד ההזמנות ולחילופין יוכל להמיר את הקרדיטים למזומן. השימוש בקרדיטים יתאפשר מסכום צבירה העולה על 300 ש”ח.  ככל ויבחר המטפל בהמרת הקרדיטים למזומן, החברה תעביר את הסכום שהומר מקרדיטים שעמדו לזכות המטפל, לחשבון הבנק של המטפל, בהתאם להוראות המטפל בכתב, בכפוף חשבונית מס שישלח המטפל לחברה.
    5. הקרדיטים הינם אישיים ובלתי ניתנים להעברה, להחלפה, לאיחוד עם משתמש אחר או לכל שינוי מלבד רכישת מוצרים או המרתם למזומן, ובהתאם לאמור בתקנון זה.
    6. אין כפל מבצעים ולא ניתן לממש קרדיטים עבור מוצרים המוצעים במבצע, בהנחה או שהוחל עליהם קוד קופון.
    7. הקרדיטים יהיו בתוקף למשך שנה אחת (12 חודשים) ממועד צבירת הקרדיטים. דהיינו, כל רכישה על ידי מטופל המזכה את המטפל בקרדיט, אותו הקרדיט יישמר לזכות המטפל לתקופה של 12 חודשים ממועד הרכישה האמור ולאחר מכן יימחק.
    8.  מובהר כי, המטפל רשאי להמליץ, לשווק ולמכור את המוצרים למטופלים בשטח מדינת ישראל בלבד. כמו כן, המטפל מוגבל לשימוש והפצת המוצרים למטופליו בלבד, כמפורט בסעיף 3.1 לעיל, ובשום מקרה לא תותר הפצה על ידי המטפל לבתי עסק אחרים שאינם קליניקת המטפל. 
    9.  ביטול עסקה, החלפות והחזרות יבוצעו בהתאם לתקנון החברה ולמדיניות הביטולים העדכנית המפורסמת באתר החברה. על אף האמור, החזרת התמורה עקב ביטול עסקה, שבוצעה באמצעות קרדיטים (כולה או חלקה), תהיה גם כן בקרדיטים (על החלק שנרכש בקרדיט), ובשום מקרה לא יינתן החזר כספי בגין רכישות בקרדיטים כאמור.
    10.  עם ביטול ההשתתפות בתוכנית, בין אם על פי החלטת החברה ובין אם בעקבות בקשת המטפל, חשבון המטפל ייסגר, ולמטפל יעמדו 30 ימים למימוש הקרדיטים שנצברו לזכותו. לאחר מכן, כל הקרדיטים שצבר עד אותו מועד יימחקו ולא תעמוד למטפל האפשרות  לממשם לאחר מועד זה. 

  • רכישת מוצרים באמצעות האתר
    1. על רכישת מוצרים, מחירים, ביצוע הזמנות, ביטול, אספקה והחזרת מוצרים יחול סעיף 9 רבתי לתקנון האתר

  • שונות
    1. בכפוף לדין, החברה תהיה רשאית לשנות בכל עת כל הוראה מהוראות התקנון, כולן או חלקן, או להפסיק את פעילות התוכנית, באופן מלא או חלקי, לתקופה קצובה או לצמיתות, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי. שינויים אלו יכנסו לתוקף מיום פרסום התקנון המעודכן וללא מתן הודעה מוקדמת. על אף האמור, היה והחברה תקבע, כי מדובר בשינוים מהותיים, תפורסם על כך הודעה מתאימה, בהתאם לשיקול דעת החברה ובכפוף לדין. המשך השתתפות מטפל בתוכנית ובהטבות הניתנות באמצעותה, לאחר עריכת השינויים כאמור, יעידו על הסכמת המטפל המלאה לביצועם. אם המטפל אינו מסכים לכלל השינויים במלואם כאמור, עליו להימנע מהמשך כל פעילות ולדווח על כך לחברה כמפורט בסעיף 5.6 לתקנון זה.
    2. השתתפות בתוכנית אינה יוצרת, ולא תפורש כיוצרת, כל שותפות, מיזם משותף, יחסי עובד מעביד, סוכן או שלוח בין המטפל לבין החברה ו/או מי מטעמה.
    3. אם הוראה מהתקנון תמצא בלתי חוקית, בטלה או בלתי אכיפה מכל סיבה, הוראה זו תמחק מהתקנון ומחיקתה לא תשפיע על חוקיות ותקפות הוראות התקנון הנותרות. במקרה שכזה, יראו בקיומה של הוראה דומה אחרת אכיפה במקום ההוראה שנמחקה או הוסרה.
    4. סמכות השיפוט הבלעדית בגין כל תביעה או סכסוך הנוגע לתקנון זה, כולו או חלקו, תהא נתונה אך ורק לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב יפו.
    5. ככל ומטפל מצא פגם במוצרים, הוא מתחייב להחזירם לחברה ולדווח על כך בכתובת הבאה info@amorphical.com
    6. מטפל יהא רשאי לפנות לחברה בכתב לכתובתinfo@amorphical.com  בכל עת ולבקש את הפסקת השתתפותו בתוכנית ואת ביטול חשבון המטפל שלו והפרטים הכלולים בו, אולם חשוב לזכור, כי לאחר ביטול חשבון המטפל, המטפל לא יוכל לעשות שימוש בהטבות התוכנית. 
    7. הוראות התקנון והחובה לעמוד בהן אינן גורעות מהחובות וההגבלות החלות על המטפל לפי הוראות כל דין. במקרה שבו קיים איסור בדין על מטפל להשתתף בתוכנית או לקבל מי מההטבות הנלוות לה, החברה אינה אחראית על עמידת המטפל בדרישות הדין ואינה אחראית על עדכונו בעניין זה. 

  • ציות לתנאים ושיפוי
    1. המטפל מצהיר, כי הוא מחזיק ברישיונות ו/או התעודות המתאימים, וכן בהתאם לכל הוראות הדין, הוא רשאי להמליץ, לשווק ולמכור את מוצרי החברה בשטח ישראל. 
    2. המטפל מצהיר, כי ככל וימכור את המוצרים של החברה, הם ימכרו בהתאם לכל הוראות הדין לרבות חוק ו/או תקנה, העשויים לחול על הפצתו ומסחורו.
    3. המטפל מצהיר, כי הוא לא מטפל מטעם החברה או מוסמך מטעמה ולא יציג עצמו ככזה. המטפל לא יהיה מוסמך להיכנס לכל הסכם או לקבל על עצמו כל התחייבות בשם החברה ו/או לבצע פעולות בשמה ו/או מטעמה. 
    4. המטפל מתחייב בזאת לציית לכל הוראות הדין, לרבות חוק ו/או תקנה, העשויים לחול על שימושו באתר ו/או בתוכנו, לרבות הוראות התקנון והשתתפותו בתוכנית.
    5. כמו כן, המטפל מתחייב לשפות את החברה ו/או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה שיגרמו להם, במישרין או בעקיפין, ובכלל זה פגיעה במוניטין, פגיעה כלכלית ו/או מסחרית, שכ”ט עו”ד והוצאות משפט בגין כל טענה, דרישה ו/או תביעה הנובעים, במישרין ו/או בעקיפין, מהפרת התקנון ו/או כל ממעשה ו/או מחדל של המטפל ו/או מכל חיוב בו תחויב החברה ו/או מי מטעמה אשר על פי תקנון האתר אין אחריות לגביו; או שתועלה נגדה, על ידי צד שלישי כלשהו, כתוצאה ממכירת מוצרים שבוצעה במישרין או בעקיפין על ידי המטפל.
דילוג לתוכן