מדיניות משלוחים

איסוף ופיזור המשלוחים

המשלוחים יופצו לנמענים בין 2 ל-3 ימי עסקים (ימים א’ -ה’)*

טבלת משלוחים

• חברת השליחויות תשלח הודעת SMS לנמענ/ת ביום השליחות בבוקר לעדכון על הגעת השליח במהלך היום
• שליח יגיע לנמענ/ת בהתאם לזמנים בתיאום הודעה או טלפון.
• שליח ימסור לנמענ/ת את המשלוח או ישאיר לו את המשלוח על יד הדלת או בכל מקום אחר בכפוף לאישור הלקוח (במקרה של מסירה ללא נוכחות הלקוח החברה לא תיקח אחריות על המשלוח) .
• לאישור מסירה השליח  יחתים את הנמענ/ ת חתימה דיגיטלית על גבי מסופון .
• חברת השליחויות תשלח הודעת SMS לנמענ/ת לאחר מסירת המשלוח לבדיקת שביעות רצון מהשירות .

 

משלוח שמסירתו לא צלחה עקב אי זמינות הלקוח, כתובת שגויה, יוחזר למחסני החברה, ידווח במייל או בהודעת טקסט ללקוח.

במצב של כתובת שאינה מזוהה על ידי השליח ובמצב של חוסר מענה , החבילה תוחזר למחסני חברת השילוח ותמתין לעדכון הלקוח.

*משלוחים שיתקבלו אחרי השעה 13:00 יועברו למשלוח ביום למחרת

* בתקופות של חגים ומבצעים ייתכן ויהיה עיכוב של 5-7 ימי עסקים

שירות המשלוחים ניתן ע”י חברה חיצונית זיגזג משלוחים

דילוג לתוכן