חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦

האם פריצת הדרך המדעית בערבה עומדת לשנות את חייהם של חולי קרוהן ומחלות דלקתיות אחרות בכל העולם?

תקציר הפוסט

לפי הדיווחים בשטח, התשובה היא כן! (עדויות של משתמשים בהמשך)

בחברת אמורפיקל חיכו לא מעט עד שיהיו מספיק עדויות של חולים שפריצת הדרך המדעית שלה שינתה את חייהם. אי אפשר שלא להזדהות עם התסכול של חולי קרוהן ומחלות דלקתיות כרוניות אחרות. במשך שנים של פיתוח מה שעמד לנגד עינהם של המדענים זה הסבל של חולים במחלות מעי דלקתיות: ההליכה התכופה לשירותים, השלשולים, חוסר היכולת לנהל חיי שגרה, הרבה בדידות, הימנעות ממאכלים אהובים ועוד. עכשיו זו הזדמנות להעביר מידע רלוונטי עבור אותם חולים שיכול לשנות את חייהם ולהיות חלק מטיפול בקרוהן. בהמשך יובאו עדויות של אנשים אשר חייהם השתנו.  בכתבה זו נסביר את התהליכים ובמה שונה הפתרון שאנחנו מציעים מהמוצרים שהיו עד היום.

בתכל’ס – למה זו פריצת דרך מדעית?

“יש כאן פריצת דרך מדעית כיוון שבכל הקשור לנושא של נוגדי דלקות טרפנו את הקלפים מחדש והכל טמון בטכנולוגיה שפיתחנו. הטכנולוגיה שלנו מייצרת עולם חדש, הצלחנו בניסויים קליניים ופרה קליניים לחקות את הפעולה של הטבע בגוף האדם. לחלק גדול מהאנשים זו היא מהפכה ממשית, בדיוק כמו גילוי הפניצלין או הגילוי שאולקוס נגרם מחיידק. אנחנו תוקפים את הבעיה של הדלקות מכיוון אחר לחלוטין, כיוון שהמדע עד היום לא נגע בו. אסביר, היום בשביל לטפל בדלקות כרוניות, אנשים צורכים תרופות נוגדות דלקת מסוגים שונים: אנטיביוטיקה, מעכבי פעילות מערכת החיסון, נוגדי קטפסינים וסטרואידים, אלו חומרים לא טבעיים שנכנסים לגוף, כמעט תמיד יש להן תופעות לוואי שאינן בריאות, ואת אחוזי ההצלחה שלהן אתם מרגישים על בשרכם. פריצת הדרך שלנו היא היכולת לטפל בדלקת באמצעות פעילות זהה לפעילות הטבעית של הגוף כשהוא מטפל בתהליכים דלקתיים. מאות גופים בעולם מנסים כבר שנים לפצח את טכנולוגיית המזעור שבה אנחנו הצלחנו. טכנולוגיית המזעור מאפשרת לגוף המייצר ביקרבונט בכמות מאד מוגבלת (ביקרבונט, החומר שהגוף מייצר בשביל לטפל בדלקות), לייצר תוספת של ביקרבונט שיגיע למקומות המודלקים בכמות גדולה ומאוזנת בכל תא בגוף. צוות החוקרים והמדענים שלנו הצליחו לייצר במעבדה באמצעות מינרלים טבעיים חומרים נוגדי דלקת. החומר הפעיל שהצלחנו לייצר, קטן פי 10 מגודל של וירוס. הוא יודע להגיע לסביבה החוץ תאית החומצית ולטפל בה. הפעולה של הבססה (איזון רמת ה pH של הדלקת) גורמת לחיסול הדלקת.

טכנולוגיית המזעור יודעת להגיע לכל תא בגוף
טכנולוגיית המזעור יודעת להגיע לסביבה החומצית החוץ תאית. חומר פעיל קטן פי 10 מוירוס.

לרכישה ומידע נוסף על המוצר Ph Gastrilex לחצו כאן

לא רק נאס”א מתעניינת

ממש לא! משקיעים רבים מהארץ ומחו”ל כבר הבינו שמשהו טוב קורה בערבה, והשקיעו את הונם על מנת שנמשיך לחקור ולפתח. יש לנו שיתופי פעולה מדהימים עם אוניברסיטאות וחוקרים בארה”ב ואירופה. עובדי החברה, שהיו ספקנים בימים שאף אחד עוד לא האמין שיש פה פריצת דרך, עובדים איתנו מתוך תחושת שליחות והבטחה לעתיד טוב יותר. יש לנו בידיים גיים צ’יינג’ר אמיתי, כזה שישנה את כל התחום של הטיפול בדלקות. הוא לא יחלוף! הוא משנה את כללי המשחק. השנה הוכחנו במחקר קליני כפול סמיות, שהחומר הפעיל שלנו עובד על חולי קורונה עם 100% הצלחה. בנוסף, העלנו עם נאס”א לחלל, ניסוי פורץ דרך, והצלחנו להוכיח בפעם השנייה שהפטנט פורץ הדרך שלנו מגדל תאי עצם ושריר. אנחנו יודעים שפריצת הדרך שלנו עובדת.
רופאים רבים מתוך הרפואה הקונבנציונלית אימצו את המוצר מתוך ראייה לעתיד ורצון להיות הכי מעודכנים שיש. אנו מקבלים עדויות רבות מחולים במחלות מעי דלקתיות, שהרפואה הקונבנציונלית לא סייעה להם, ובהמלצת הרופא המטפל ניסו את המוצר שלנו, הגסטרילקס, והוא סייע להם.

לרכישה ומידע נוסף על המוצר Ph Gastrilex לחצו כאן

לחבק את תופעות הלוואי

“תופעות הלוואי בנטילה של הגסטרילקס בשלושת השבועות הראשונים, הן תופעות חיוביות המצביעות על כך שהמוצר עובד”, מסבירים לנו באמורפיקל. “אנחנו מודעים לקושי שיש בתקופה הזו, אנחנו ממליצים על נטילת 8 כמוסות ביום, על פי מה שראינו בשטח, חולי קרוהן שעברו את שלושת השבועות האלה, חיים עכשיו חיים אחרים לגמרי. בזמן ייצור מוגבר של הביקרבונט, יש תופעות של ריבוי גזים, ויציאות תכופות. ככל שהדלקת יותר חריפה אצל חולים מסוימים, התופעות האלו יהיו יותר מורגשות, אבל לאחר מכן מגיעה הרגיעה. חשוב לנו לציין שבצד העדויות על תופעות הלוואי, ומכיוון שרמת הדלקת משתנה מאדם לאדם אנחנו מקבלים גם עדויות אחרות המטיבות עם החולים וללא תופעות לוואי”.

“קיבלתי את החיים מתנה”

מעידה רונה שרון, חולת קרוהן מזה 20 שנה. רונה משתפת בפתיחות ובאומץ, שדווקא אצלה לא היו תופעות לוואי קשות וכבר מהיום הראשון היא הרגישה שמשהו השתנה. כמי שמכירה איך זה לחיות עם מחלת מעי, מעידה רונה שחזרה לאכול מזונות שנמנעה מהם הרבה שנים.

ליצירת קשר   קישור לרכישה

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן